FAQ

Betalen

Q: Zijn alle prijzen incl. BTW?
A: Ja, alle prijzen zijn incl. 21% BTW

Q: Wat zijn de betaalmogelijkheden?
A: U kunt gebruik maken van iDeal, Overboeking en PayPal.

Q: Kan ik een gebruikersaccount aanmaken?
A: Je hebt bij ons de mogelijkheid om een gebruikersaccount aan te maken. Hiervoor moet je eenmaal al je contactgegevens bij onze shop invoeren. Bij je volgende bestelling zijn deze dan al voor je aangemaakt.
Als je niet wilt dat jouw gegevens bij onze shop worden opgeslagen, heb je de mogelijkheid om als gast te bestellen.

Q: Kan ik mijn gebruikersaccount verwijderen?
A: Ja, neem contact op via het contact formulier of stuur een e-mail naar info@juwelierdeeenhoorn.nl

Q: Waarom krijg ik geen orderbevestiging mail?
A: Controleer uw spam folder of controleer uw e-mail adres correct is ingevuld. Zo ja? Neem contact met ons op.

Q: Waar vind ik mijn factuur?
A: Uw factuur krijg u niet direct wanneer u heeft besteld, de factuur ontvangt u wanneer uw status op ‘Voltooid’ staat en wij er zeker van zijn dat uw bestelde product overgedragen is aan de transporteur.

Q: Welke verzenddienst gebruiken jullie?
A: Wij vervoeren met PostNL & Mikro Pakket.

Q: Hoe weet ik of mijn pakketje onderweg is?
A: Bij het plaatsen van een bestelling krijgt u een mail met een bevestiging, na deze bevestiging zijn er nog 2 stappen ‘Verwerken’ en ‘Voltooid’. Wanneer u de status ‘Voltooid’ krijgt betekent dit dat uw pakketje is overhandigd aan de pakketdienst en hier krijgt u een mail van. U kunt de stappen ook nakijken op onze Track And Trace pagina

Q: Kan ik mijn pakketje retourneren?
A: Bekijk onze ‘retourneer‘ pagina

Q: Wat is de termijn van het herroepingsrecht?
A: U kunt tot 14 dagen uw aankoop retouneren. Termijn gaat in zodra u het product ontvangt.

Q: Wie betaald de retour kosten?
A: De kosten van een retourzending zijn in bijna alle gevallen voor de koper. Slechts wanneer de fout door Juwelier De Eenhoorn is veroorzaakt zijn de kosten voor het retourneren voor ons.

Q: Waar vind ik meer informatie over bezorgen?
A: Bekijk onze ‘bezorg‘ pagina

Q: Waar vindt ik meer informatie over retourneren?
A: Bekijk onze ‘retourneer‘ pagina

Q: Kan ik producten die ik in de aanbieding heb gekocht retourneren?
A: Nee, producten die gekocht zijn met een aanbieding nemen wij niet op in ons retourbeleid

Q: Ik heb na 1 week nog geen aankomst bevestiging gehad van mijn retourzending
A: U kunt contact met ons opnemen via de mail of telefoon, hebben wij uw pakket niet ontvangen? dan kunt u uw transporteur bellen.

Q: Hoe lang duurt het voor ik reactie krijgt om mijn klacht?
A: Binnen 5 werkdagen nemen wij contact met u op via de mail. Wij streven naar een zo goed mogelijke verwerking van uw klacht en nemen elke klacht serieus.

Q: Waar kan ik een klacht indienen?
A: U kunt een klacht indienen op onze ‘klachten‘ pagina of een mail sturen naar info@juwelierdeeenhoorn.nl

Geef een reactie