Verzenden

Back-order / Nabestelling
Er staat op de productpagina ‘Back-order’ of ‘Beschikbaar via Nabestelling’, dan betekent dit dat het product of de producten van deze order op dat moment niet op voorraad zijn in de winkel of bij de leverancier. Gemiddelde wachttijd voor een backorder / Nabestelling is rond de 1 werkweek. Soms komt het voor (afhankelijk van een bepaald product) dat de levertijden langer zijn. Als u een bestelling heeft geplaatst nemen wij z.s.m contact met u op, en geven wij aan u door hoe lang de levertijd is van het product. Zodra de artikelen binnen zijn bij ons sturen wij deze direct naar u op.

Veilig en snel bezorgd door PostNL
Bestellingen worden door PostNL* thuisbezorgd. De normale levertijd is 1 tot 3 werkdagen. De bestelling wordt maximaal 2 keer bij u thuis aangeboden.
Indien blijkt dat de bestelling na 2 pogingen niet kan worden afgeleverd op het afleveradres, dan wordt het pakket indien mogelijk bij de naaste buren afgeleverd. Indien uw pakket bij uw buren is afgegeven, zal de bezorger een schriftelijk mededeling achterlaten in uw brievenbus.

Indien het niet mogelijk is uw pakket aan een van de buren af te geven, zal PostNL een briefje in uw brievenbus achterlaten waarop staat vermeld vanaf welke datum en tijd u uw zending op het dichtstbijzijnde PostNL-servicepunt kunt ophalen.
U heeft maximaal 3 weken de gelegenheid uw pakketten af te halen op het PostNL servicepunt. Zendingen welke niet binnen 3 weken afgehaald worden, worden retour gezonden aan De Eenhoorn

Bezorging vindt plaats tijdens werkdagen en op zaterdag. Op feestdagen wordt niet geleverd.

Vanaf een orderbedrag van € 10,00 worden door Juwelier de Eenhoorn geen transportkosten in rekening gebracht. Bij een orderbedrag onder de € 10,00 bedragen de transportkosten € 2,50 voor pakketen die door de brievenbus post kunnen. Voor 15:00 besteld wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden met PostNL / Mikro Pakket

Als je een bestelling plaatst op werkdagen voor 09:00 uur en deze is boven de €75,00, dan wordt het aangetekende pakket de volgende werkdag + zaterdag thuisbezorgd door Mikro Pakket.*
Je ontvangt van ons een email zodra je bestelling verzonden is.

* Er zijn enkele uitzonderingen op de standaard levertijd:
Bestellingen naar adressen buiten Nederland, is de levertijd +/- 3 a 4 werkdagen.
* Artikelen die niet op voorraad zijn, krijgt u z.s.m een e-mail over.
Wij laten u dan weten wanneer het artikel wel op voorraad is, en verzonden wordt.

Retourneren

Kan ik een product dat gekocht is in de webshop retourneren?
Alle artikelen die u bij ons in de webshop koopt hebben een zichttermijn van 14 dagen.

M.u.v Producten die in de SALE zijn, of producten die zijn gegraveerd.
Tevens kunnen Trouwringen ook niet worden geretourneerd.
Dit omdat ze speciaal op maat gemaakt worden.
Voor deze producten geldt geen retourbeleid en kunnen ook niet worden geruild.

Als u een horloge of sieraad ongeschonden en in de originele verpakking, passen is natuurlijk toegestaan, naar ons terug stuurt binnen deze 14 dagen na het ontvangen van uw gekochte goed, dan krijgt u binnen 7 werkdagen het gehele aankoopbedrag terug.
Het retourneren van producten is voor uw eigen rekening.

Kan ik een product dat gekocht is in de webshop ruilen?
Alle artikelen die u bij ons in de webshop koopt hebben een zichttermijn van 14 dagen.

M.u.v Producten die in de SALE zijn, en producten die zijn gegraveerd.
Tevens kunnen Trouwringen ook niet worden geruild.
Dit omdat ze speciaal op maat gemaakt worden.
Wel kunnen we bekijken of de maat aangepast kan worden, dit kan uitsluitend bij Gouden Trouwringen.
Bij Edelstalen en Titanium Trouwringen kan de maat niet aangepast worden.
Voor deze producten geldt geen retourbeleid en kunnen ook niet worden geruild.

Als het artikel niet naar wens is, kunt u het horloge of sieraad ongeschonden en in de originele verpakking, passen is natuurlijk toegestaan, naar ons terug sturen binnen deze 14 dagen.
Neemt u vóór het terug sturen even contact met ons op via e-mail of telefonisch, om te melden dat u het artikel terug gaat sturen naar ons.
U kunt daarna het artikel terug sturen naar:

Juwelier de Eenhoorn
Lopikerstraat 19
2871 BT Schoonhoven

Voegt u a.u.b een brief bij dit artikel toe, met daarin uw adresgegevens, uw bestelnummer en de reden waarom u het artikel wilt ruilen.
Wilt u het artikel ruilen? dan kunt u dit aangeven in de brief.
Zorgt u a.u.b dat de doos of de envelop goed is dichtgeplakt.
Nu kunt u het pakketje inleveren bij uw PostNL Postkantoor.
Wanneer u het pakketje afgegeven heeft bij PostNL krijgt u een verzendbewijs, dit verzendbewijs is het bewijs dat u het artikel heeft geretourneerd, bewaar dit bewijs totdat u de bevestiging van ons heeft gekregen dat het product in goede orde is ontvangen.

Zodra wij uw pakketje binnen hebben, zullen wij dit z.s.m in behandeling nemen en contact met u opnemen.

Mocht u vragen hebben over het ruilen en retourneren van uw bestelling, dan kunt u mailen naar [email protected]
Ook kunt u voor uw vragen telefonisch contact opnemen met ons.
Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer 0182-326849 (dinsdag t/m vrijdag van 10.00 uur – 17.30 uur en zaterdag van 10.00 uur – 17.00 uur).